Naam:
Foto’s:
1047
Video’s:

Over mijn reis

Ik ben mijn reis begonnen in Azie, om een vriendinnetje op te zoeken. Verder heb ik maar weinig gepland en ging mijn reis zoals het ging. het oorspronkelijke plan was om 10 maanden weg te gaan. Maar australie bevalt zo goed dat ik hier nog een jaartje blijf plakken. Het plan is om na Australie naar Nieuw zeeland te gaan en hier wil ik zo'n 1,5 maand verblijven. Maar ook hier geldt ik ga niet te veel plannen dus als ik langer wil blijven, blijf ik langer. Vervolgens terug naar Australie want ik heb al voor een vlucht betaald vanaf Sydney naar Bangkok en dan wil ik nog even blijven in Azie om Laos, Cambodja, Maleisie en Indonesie te bezoeken. Dit alles geheel afhankelijk van hoeveel geld ik nog heb.

Bezochte landen

Ik heb 31 landen (13%) bezocht:

Australië, België, Bulgarije, Cambodja, Cyprus, Duitsland, Egypte, Fiji, Frankrijk, Griekenland, Indonesië, Iran, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Maleisië, Malta, Myanmar, Nederland, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Polen, Singapore, Spanje, Taiwan, Thailand, Tsjechië, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam.